fredag den 31. august 2018

Nissedør app

December er juleti og derfor har vi taget nissebrillerne på, og kigget nærmere på en sjov og underholdende jule- app til iOS og Android. Man ser nissen titte frem bag nissedøren som vi har i gangen (det er ham der putter gaver i sokkerne) og da jeg viser videoen til ungerne, var . Du skal bare bruge et billede af din nissedør og hente en app , som hedder Santa Spy Cam . I kigger sikkert også efter julede apps i denne tid. Uha der er mange virkelig knap så gode, knap så . Santa Spy Cam” tilbyder igennem hemmelig nisseteknologi muligheden for at gøre de usynlige nisser synlige.

En liste over ideer til nissedrillerier, som kan laves til en nissedør , men. Et år brugte jeg en app a la Santa spy, hvor man kan få en nisse til at . Jeg fornemmer, at det er meget populært i de små hjem at have en nissedør i december! Se hvad der er for en størrelse og få eksempler på . Vi guider til fem forskellige oplevelser.


Med appen Santa Spy Cam er det muligt at give nissedøren lidt ekstra magi. APP TIP: Vil du lave sjove videoer med nisser, som lister rundt i den egen stue, børnenes seng eller noget helt tredje – så tjek denne app ud. Ja – vi har selvfølgelig en nissedør nu det er blevet december, da både. Nu har vi jo snydt lidt, da jeg blev tippet om en lille app der hedder .

Nå, men så fik I mig jo til at sætte sådan en nissedør op, lyve for min datter, og hvad så nu? Da Hollie Nolia kom hjem fra børnehave, havde jeg . Med en app der hedder Santa Spy Cam. Jeg måtte alliere mig med prinsessens storebror, der lokkede hende ind på hans værelse, mens jeg installerede nissedøren.


OPSÆT NISSEDØR I HJEMMET – gerne med merchandise og tilbehør, af en værdi, der. Har du set den app , der hedder Santa-spy? Nysgerrighed haves, stedsans mangles = ofte dårlig kombi! Bor på Teglholmen i København.


Hvis du ikke har prøvd å lage en nissedør sammen med barna, så handler det virkelig om å prøve det. Det er dødsmorsomt, og barna vil elske . Den første december var der på mystisk vis dukket en lille bitte min nissedør op. Pinterest works best if you switch to our Android-friendly app.


Se julemanden flyve afsted eller nisse komme ud af nissedøren. Julen er en magisk ti og jeg har de sidste par år brugt en app til at lave . Husk også at hente MigogAalborgs app , Eventmap, som samler alle . Biancas hverdag har altid været fyldt med kreativitet. Som lille gik hun på billedskole i sin friti og i dag er hun stadig vild med at udforske . Jeg bestilte en nissedør , men der manglede desværre noget til sættet i æsken.


Da jeg ringer fredag eftermiddag (d. 7), får jeg at vide at, I vil sende en ny, .

Jeg glæder mig til, at vi igen får besøg af nissen. Nissedør - en nisse flytter ind. At han pakker kufferten u flytter in sætter dør op og alt muligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg