onsdag den 24. juni 2015

Klannere i sengen

Klannere er en insektfamilie i ordenen biller. De fikk sitt navn fra det norrøne. Husk på å rengjøre under sengen , i skap osv. Lagring av tøy: Sørg for at klærne . De elsker ådsler og uldne sweatere.


Har du mange klannere i boligen, er det et dårligt tegn.

Der findes typisk forskellige typer af klannere , som folk plages af. At bekæmpe klannere kan være en uoverkommelig opgave for en privat person. Jeg bor på stueetagen i en lejlighed på nørrebro, jeg har i løbet af de sidste ca. De flyver godt, og kan komme udefra, enten fra nærliggende fuglereder eller ådsler. I boligen kan vi træffe dem.


Det er en god idé at flytte vasketøjskurve, løse tæpper, kasser under sengen og lign. På sådanne steder vil larverne ofte . Derfor er det vigtigt, at man indsamler evt.

Effektiv bekæmpelse af væggelus. Vågner du op med små sviende og kløende stik rundt om på kroppen? Så er du med stor sandsynlighed . Det gælder fx opbevaringskasser under sengen , opbevaringsrum, skabe og skuffer til. Jeg tror nu ikke, som Hans foreslår, at det er de voksne klannere , du har . Hvordan definerer man et stort generende antal klannere ? Sagen er den, at vi er flyttet i ny lejlighed for godt mdr. Jeg har også brune biller og det er brune klannere (deres larver - de uhøflige væsener - æder mit silke, uld og bambustøj).


Læs om priser og hvordan Skadedyr Danmark foretager en klannere bekæmpelse. Støvsugning af løse tæpper til opbevaring samt kasser under sengen. Væggelus gemme sig i revner, løstsiddende tapet og i sengen.


De kommer ud når de skal finde mad. Fant den i sengen til barnet mitt når vi skiftet på den i dag, den var levende. Fleskeklanneren eller fleskebillen tilhører familien klannere , Dermestidae. De voksne - mm lange billene er lett kjennelige på den svarte kroppen med et . Nede i tæppets lange hår gemmer der sig en hel hær af små tæppebiller – også kaldet klannere.


De bor i de fleste hjem og er glade for at æde . Jeg fant denne saken i sengen min i dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg