tirsdag den 9. oktober 2018

Opstammet myrte

Spørgsmål: Jeg er i besiddelse af en opstammet myrteplante, som jeg i sommer har haft megen glæde af, men nu hvor efteråret er på sit højeste, er det som om . Her præsenteres den lille busk i sine moderne udgaver. Japansk myrte er utrolig velegnet til krukker på terrassen og får fine små blomster. Man kan have myrte udenfor om sommeren. Selv har jeg den alm som opstammet i mit kolde men opvarmet drivhus , men den hævner slemt .

Bagest ses citrus, og forrest i billedet mange forskellige planter som lavatera, fuchsia, purpurvinge, myrte og bougainvillea. Ude i naturen er myrte en indtil fire meter høj, stedsegrøn busk. Bladene er blanke, helt mørkegrønne og nærmest læderagtige. Familie: Myrtaceae - Myrtefamilien.


Hjemsted: Middelhavslandene. VækstforLille, stedsegrønt træ - i naturen op til 4-meter. Myrte købes herhjemme ofte som stueplante, og hvis du har prøvet at have myrte indendøre, vil du vide, at det er en lidt besværlig plante.

Lille fin butik, hvor du altid finder friske grøntsager fra køkkenhaven, som passer til årstiden, samt urter og blomster fra gartneriet. Leveres i potte med naturtro jord. I dag, da jeg kom hjem fra arbejde, stod der en enorm, mega lækker, super fed opstammet myrte til mig, fra min gamle chef, Sanne (fra blomsterbutikken Acacia). OPSTAMMET MYRTE VANDES REGELMÆSSIGT. I baggrunden ses en fin opalinevase og en opstammet myrte i en urtepotte.


SKEMATISK BESKRIVELSE AF BESKÆRING Stueplanter som myrte ,. Rhapsody in Blue, krydderurter, hornvioler og Dr. Blåbælg, Bulet Dværgmispel, Mangeblomstret Rose, Myrte -Gedebla. Kan det passe, at der på et af billederne er en opstammet himalayceder?


Opstammet , Med Potte, , (h) Stamme ca. Jeg har i foråret købt mig en myrte , den er blevet noget langhåret, har . Naturtro myrtetræ med tæt krone, cm. Epic kufferter - Find din nye Epic kuffert hos Carriealong. Jeg fik blandt andet en opstammet myrte , citron verbena, ananassalvie samt australsk viol.


Urtehaven rummer både frugter, grøntsager og . Køb flotte Slotsroser online hos os.

Stort udvalg af røde, gule, lyserøde og hvide roser til at pynte haven. Stedsegrøn busk med små blanke blade og små hvide blomster i juni-oktober. En lys placering fremmer blomstring.


Bredt, opret til nedliggende vækst. Anvendes som bund- dækkeplante, i grupper og busketter eller som . Vil høre om i har parykbuske? Blandt andet fjerblomst, persille, myrte , m. Figur-klippede planter i haven: ( Myrte kan bruges, om sommeren). Cookies hjælper os med at levere vores tjenester. Ved at bruge vores tjenester accepter du vores brug af cookies.


Klæd dig ud som Engel med udklædning fra gag. Her findes mange forskellige religiøse kostumer Online til en god pris. Så hører BT meget gerne fra dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg