torsdag den 13. april 2017

Lecakugler

Leca-kugler i bunden med til at sikre et godt dræn for de planter, der . Sammenlign priser og læs anmeldelser af lecakugler Planter og frø. Klik her og find den bedste pris nu! Godjords leca-kugler fungere både som dræn, og afholder samtidig små insekter. Leca letter jorden, hvilket giver større .

Hvert år når jeg planter om putter jeg lecakugler i jorden, som jeg køber i et havecenter. I sommer, da jeg købte nye krukker og jor spurgte . Du opnår en let og luftig jor hvilket dine planters rødder vil elske. Leca 8-mmForkæl dine planter ved at blande lecakugler i din havejord.


Tilfører luft og næring til planterne. Leveres fragtfri og på en palle med 1poser á liter. Lecakugler 8-mm - Til krukker og potter.


Køb Leca kugler og flere tusind andre dagligvarer hos nemlig.

Levering direkte til døren, nemt og ligetil. GIver luft og næring til planternes rødder, og sørger for at du undgår overvanding. Velegnet som dræn i bunden af potter og krukker. Produktet er et keramisk produkt lavet af ler, der bliver brændt i en . Udvalgt ler som tørres i en roterende ovn. Bruges til forbedring af jordens struktur, specielt i selvvandingspotter.


Også god som afdækning af jorden i krukker og . Vi har altid den rigtige pris og måneders returret. Køb billigt på Plantetorvet. Men lecakugler er energikrævende at fremstille, så derfor bør sand . Har poser leca kugler til afhentning.


Det er også godt at bruge lecakugler eller akvarie-materiale, som dog er en dyrere løsning. I meget store potter skal der også være en form for . Jeg har set nogle videoer med ham der Jorge cervantez, og han har det med at smide leca kugler på overfladen af potterne, hvad skyldes dette ? Anvendes som fyld i potter og krukker, iblandtet jord for at give bedre struktur samt som dræn ved planternes rødder. Ved at blande lecakugler i jorden, vil det .

Læg leca-kugler i bunden, så jorden kan blive drænet. Funktioner Kun til dekoration, ikke egnet til fortæring. Har købt alt for mange, da de ikke havde mindre, så jeg sælger liter til kr. Jeg står og er ved at omplante nogle potteplanter og blander nogle lecakugler i min mul da det slår mig at det måske kunne bruges hos .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg