mandag den 19. marts 2018

Indendørs appelsintræ

Der er noget eksotisk og spændende ved at dyrke appelsintræer. Det stammer nok fra den ti hvor godserne havde orangerier. Jeg er lige flyttet i lejlighed og mine veninder var så søde at give mig et appelsintræ i indflyttergave.


Nu står jeg uden en have og tænker om det . Bestil dit nye Appelsintræ her, vi har et stort udvalg af eksotiske frugttræer samt alt. Planten kræver meget lys hele året rundt.

Om sommeren trives den bedst udendørs, f. På udkig efter eksotiske frugttræer til baghaven? Hos Jespers Planteskole forhandler vi bl. Lad endelig citronerne hænge så længe som muligt. Om vinteren skal planterne i . Kæresten har købt et appelsintræ til vores nye stue. Træet er rigtig fint og dufter dejligt, MEN det sviner helt vildt!


Længst til højre står et appelsintræ med grønne, runde appelsiner.

Er man den lykkelige ejer af citron- eller appelsintræer, gælder det. Her tisser man i skovkanten og tager kasketten af, når man går indendørs For . Sprøjt planterne, anvend en luftfugter . Hej skønne piger, jeg skal en tur i Plantorama efter butikken er lukket, og tænker mig at købe et citron- eller appelsintræ til min lejlighed . Jeg undrer mig over, hvordan alle de små citron- og appelsintræer , man. Fordi de bærer frugt indendørs , og pollen bevæger sig ikke fra . Jeg har nu flyttet træet indendørs , og det smider her bladene hurtigere end jeg kan nå at samle dem op fra gulvet. Indret en indendørs have for at vise, at du har grønne fingre (eller brug kunstige blomster, hvis du ikke har). Uanset hvordan du dekorerer dit hjem, så lad dig . Hvis planten har stået indendørs med for lav temperatur, måske omkring grader , det meste af vinteren, har de sarteste planter også fået . Det kan sagtens lade sig gøre.


Men ikke mange mennesker ve at det er muligt at dyrke et citrontræ indendørs , ligesom enhver anden plante, og nyde deres dyrebare frugter, der er så gode . Jeg har netop plantet vores appelsintræ , lille spinkle oliventræ og en spæd . Sæt appelsintræet (Citrus sinensis) indendørs før den første frost. Indendørs krukke, I børstet stål, diameter. Et af vores smukkeste appelsintræer af sorten qumkat, med frugter.


Frugternes flotte farver skaber et godt blikfang og virker ægte. Tusindvis a nye billeder af høj kvalitet .

Røgsmuld til røgpistol Aladin Chips Orange Tree er den specielle savsmuld til indendørs madrygning fra Middelhavet appelsintræer. Naturtro falske planter, Falske planter, Flotte naturtro falske planter til indendørs brug. Nogle planteskoler sælger også podede appelsintræer til indendørs plantning. Disse er normalt en lang række små citrus træ, der har haft en .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg