tirsdag den 9. september 2014

Hjemmelavet kapilærkasse

Det var DuftVerket, der fandt denne pin. Find (og gem) dine egne pins på Pinterest. Synes en kapilærkasse med en plantesæk er lidt triviel og vi har en masse god muldjord og kompost til rådighed.


Vi havde tænkt lidt måske en . En selvvandingskasse eller kapilærkasse kan sørge for vand til dine planter i op til uger. Se her, hvordan du bruger den, hvad du kan plante i .

This Pin was discovered by DuftVerket. Discover (and save) your own Pins on Pinterest. Men med selvvandende urtepotter, det der også kaldes kapilærkasser , kan planterne stå en uge, ofte to uger uden at blive vandet. Smart hjemmelavet vandingsaggregat til kapilærkasser Agurkerne har fået lov at bredde sig endnu mere i højden bag en aftagelig plastik front. Inde i drivhuset har jeg tomater i en hjemmelavet kapilærkasse bygget ud af rester fra træterrassen.


En kapilærkasse vil sige, at der er vand i . Vil du gerne have tomater på altanen, i gården eller i haven? Men har du ikke grønne fingre nok eller tid til. En guide til hvordan du laver din egen kapillærkasse.

Du skal bruge en murerbalje, en flamingokasse. Peter skal i bur, hvis han ikke får sin vilje ligner han en. Jeg bruger selv vandingsmåtter, og har lånt et hjemmelavet system som.


Mine erfaringer med chili begrænser sig til kapilærkasser jeg har . Mere information om Selvvanderkasse Kapillærkasse. Sidste år, plantede jeg alle tomatplanterne i kapilærkasser i en sæk død. Nu er den slags blevet moderniseret af færdiglavede kapilærkasser. DRIVHUS: Nem vanding med kapilærkasser. Mangler du et plantebord eller måske højbede og potter til dine planter?


Kapilærkasser er grimme, synes alle piger. Jeg har før vist, hvordan de kan skjules med pil. Intet holder evigt og slet ikke pil. Denna pin hittades av DuftVerket.


Hitta (och spara!) dina egna pins på Pinterest. Jeg syntes det er nemmest at styre i en kapilærkasse. Så skal fruen snart til at plante og der er anskaffet kapilærkasser …. Hvad gør man så …ja, man kan jo købe . Jeg dyrker udelukkende i kapilærkassen - for nemhedens skyld.

De står over på fliserne i drivhuset og det grímme hvide flamingo er gemt bag . Et par stemningsbilleder fra i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg