tirsdag den 18. november 2014

Støbe beton fuglebad

Lav et sødt fuglebad af beton , udformet som et smukt rabarberblad. Det er nemt og skægt, og resultatet er et unikt, romantisk fuglebad. Vi giver dig en trin-for-trin.


Læs bøger om at støbe i beton. Vil du gøre noget godt for fuglene i din have, så er et fuglebad en god ide. Samtidig smelter betonbadets rå .

I lørdags var jeg endelig nået dertil hvor både betonen var i hus, jeg . Så har jeg fået lavet en anvisning på hvordan jeg laver siliconeforme til at støbe beton. Om eftermiddagen skulle Jacob støbe noget fundament, så jeg fik resterne, som svarede til en fyldt murspand med top og . Da vi skulle støbe gulv til pileværkstedet, var der en børful som blev lidt for. Der koster næsten gratis- og ikke kræver at man kan støbe med beton ? Færdiglavede i granit- er også tunge.


Det behøver ikke at være vildt . At støbe i beton kan alle finde ud af.

Jeg støbte en trædeflise og et fuglebad , og de første forsøg var faktisk hæderlige! Her kan du se SILVANs gør-det-selv vejledning til hvordan du lave dit eget fuglebad med skrift. Sådan laver jeg rababerblad i beton. Dæk til med lidt plastik de første dage. Med to murerbaljer, en sæk tørbeton og lidt vand kan du selv støbe et bålfad.


Du skal blot blande en beton og hælde den i formen og så vente, til betonen er hærdet, så du kan vende emnet ud. Vi skal til at støbe et fuglebad i beton , men vi ved ikke helt, hvordan vi laver selve fordybningen. Har I nogle gode tips til, hvordan vi gør? Min svigerinde havde været på et kursus, hvor hun havde støbt et fuglebad i . Når du støber med almindelig beton må. Et vandspejl i haven giver både stemning og er til nytte for fuglene.


Et fuglebad støbt på et stort rabarberbla har her fået selvskab af et par beton fugle. Har du lyst til at se hvordan du selv støber et blad som denne,. For uger siden afholdte vi det første beton - støbe -kursus.


For eksempel kan man med beton og et rabarberblad selv støbe et fuglebad , og beklæder man halvdelen af en ballon med beton bliver det til . Har prøvet at støbe lidt forskelligt, med forskellige metoder. Fuglebade støbt over et rabarber blad er meget . Med bare to murerbaljer kan du nemt støbe et lækkert bålfa som med garanti vil .

Jeg har været igang med at støbe betonæg. Hvis bladet skal bruges som fuglebad , kan man give det vandglas, når det er tørt. Du kan selv støbe badet til dem, og . Jeg er rigtig glad for at lege med beton.


Frø i beton , Sjov og flot mediterende frø Frostsikker beton - Skøn og sigende skulptur af mediterende frø til dine havebede eller terrasser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg