fredag den 26. december 2014

Spinatvafler frossen spinat

Disse spinatvafler fungerer som tilbehør til aftensmad eller frokost. Kom frossen spinat i en skål og overhæld det med kogende vand. Spinatvafler er super lækre som wraps til at fylde med grønt, dips, kød eller.


Sunde spinat vafler til din frokost som er utrolig nemme at lave. Min seneste “food addiction” er vafler – vafler i alle . Skønne sprøde sunde spinatvafler med fyld.

Rens spinat grundigt og ryst vandet af. Tilbage til de lækre spinatvafler jeg lavede. De smager virkelig skønt, og det er en lækker måde at spise den sunde smagfulde spinat.


Jeg håber at de vil bringe. Sunde og lækre spinatvafler med havregryn og hytteost. Fun fact om spinat, som jeg lige fandt på her til aften: folk har. Hiv vaffeljernet ud af skabet og fyld det med dej til disse lækre og mættende madvafler med spinat , fetaost og lidt laks på toppen.


De grønne spinatvafler her har jeg brugt til både morgenmad og frokost.

Indkøb: Æg, havregryn, spinat og salt. Spinat er både yderst kaloriefattigt, blodsukkervenligt og bremser,. Den nemme måde er at anvende frossen spinat. Top mættende “madpakke” vafler med blomkål og spinat.


Denne gang blev det lækre spinatvafler , der kan spises med f. Her opskriften på spinatvafler , opskriften svarer til personer. Vafler: g frossen spinat g smør 1g sigtet speltmel tsk. Vil du også gerne spise grønkål på en sjovere og mere lækker måde? Så tjek da lige de here sunde vafler med grønkål . Helene Sprogøe helenesprogoe.


I dag stod aftensmaden på lækre spinat vafler med en lækker farverig salat og oksekød. Selv min man som ikke er . Posts about lchf vafler protein spinatvafler written by Janni Ringlebjerg. Håber i synes om mit bud på spinatvafler ! Her er opskriften på vafler med fundkorn og spinat.


Der er brugt olie fremfor smør,. Grillet rødfisk med spinatvafler og peberrodscreme.

Rouladebund: 4g spinat ( frossen eller frisk) æg dl. Endelig spiser min datter rigtig gerne spinatvafler a la Camilla Plum. Frossen spinat g Olie 1g Speltmel, sigtet tsk Bagepulver ½ tsk Salt dl Minimælk Æg . Tilgengæld er de lavet af spinat og det proteinholdige kikærtemel, der.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg