onsdag den 16. juli 2014

Automatisk hønselem fra tyskland

Jeg har et spørgsmål til jer der har købt en automatisk hønselem fra Axt electronic i Tyskland. Hvordan betalte i for varen? Når den lukker, stopper motoren automatisk , når lugens vægt kommer under . Tysk hønselem automatik- VSBb 555x555. Automatisk Hønselem lukker . England eller Tyskland billigere, men hvad mon med told? Hej alle sammen I har hjulpet mig før og nu har jeg brug for hjælp igen.


Jeg skal have høns og vil gerne lave en motoriseret hønselem. Jeg har lige fået høns, og vil jo gerne beskytte dem mod katte, ræve og andre interesserede rovdyr. Dette automatiske lukke og åbne ur super smart. Få dit åbne lukke ur til at køre fint op og ned med de her hjul.


Hønse Udstyr Aluminiums Lukkelem med Skinner. Her er der en løsning auomatisk hønselem , med lem. Den er med timer og lys sensor, og lukker automatisk ved sol nedgang og åbner ved sol opgang Løfte . Gul og Gratis JYDSKEVESTKYSTEN FREDAG 24.


Oak plank Billige lammeskind →. I Tyskland opnår han gode resultater. Der blev lavet et hul i loftet, og den såkaldte hønselem blev sat op. Har også fået sat automatisk hønselem og lys op inde i huset, og det hele. TYSK 2:54TYSK 1Denne video.


Købt i Tyskland for en del år siden. Model 350CCBarbermaskine som automatisk tilpasser sig den optimale vinkel for den bedre barbering.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg