onsdag den 20. maj 2015

Urtepotte ophæng diy

Lav et planteophæng: Få en nem gør det selv-guide til et flot, hjemmelavet planteophæng til din stue, din altan, din have eller din terrasse. For få år siden kunne mine planter tælles på én hån men på det seneste er samlingen vokset, og jeg tror snart, jeg kan melde mig ind i . Jeg fandt en gammel potte og gav den lidt spray, så den lige matchede det look jeg gik efter og jeg. DIY : fede idéer til dine indendørs planter.


Køb eller lav ophæng i snor til dine krukker, og hæng dem op i stangen. Find et stort udvalg af flotte urtepotter her .

Vælg planter med lange grene,. Som du kan se har jeg i dette ophæng kun lavet to rækker af knuder. Hvis du har det ligesom mig, så får du her 1. Mange af jer har nok allerede set de hængende urtepotter rundt i diverse boligforretninger, men nu har du altså muligheden for at lave dem . Herefter binder du knuder som angivet på billederne og retter til efter den kurv eller urtepotte , ophænget skal passe til. En dåse til potte kan fungere fantastik som en værtindegave og så får man brugt en. Ophæng til viskestykker – læder.


Det ser flot ud med hængende stueplanter, og man kan købe mange fine ophæng til planter – de er bare temmelig kostbare, og mange af dem er også lige. Så kan man bare ”freestyle” derud af og selv tilpasse sit ophæng , forskellige størrelser og former af potteplanter.

Denne DIY passer til de fleste . Bloomingville plante og potte ophæng , offwhite. Elegant DIY Hanging Planter Ideas For Indoors (). DIY : Plante- ophæng - StyleDesignCreate . OPENMIND ophæng til urtepotte lille. Most Creative Hanging Shelves Designs diy hanging shelves . Tag dine grønne venner med indenfor og hæng dem op under loftet. Se forskellige hjemmelavede fuglehuse lavet af urtepotter.


Mange har spurgt til hvordan jeg har lavet mine ophæng til de små potter. Det eneste du skal bruge er en potte , snor (af eget valg) en saks, . Vi har alt til DIY Udendørs pynt og nemme step-by-step vejledninger til dig. Moodboard – din nye bedste ven i indretningen.


Pift din altan eller have op med tre stilarter - Billede 1. Klik ind og se vores brede udvalg af krukker, vaser og urtepotter i mange forskellige designs. House Doctor Wowen urtepotte i rattan med reb til ophæng. Naturfarvet fajance og jute ophæng.


GreenGate Urtepotte til ophæng - pale pink. Find this Pin and more on Mis favoritos .

DIY Minimal Room Decorations. Macrame Garden with Eggshells. Tre små hæklede potte - ophæng. Lidt flere stangmasker om denne potte , der er hæklet i andre farver. Vores udvalg af zinkartikler omfatter blandt andet zinkskjulere, urtepotter i zink, zinkspande, vandkander i zink, håndredskaber i zink samt zinkkasser, som kan .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg