fredag den 12. februar 2016

Wienerkalk plastik

Smid ikke plastik havemøbler u fordi de er blevet nussede at se på. Wienerkalk er et fint slibemiddel, som kan købes hos materialisten. Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor det er sprit man bruger sammen med wienerkalk til at polere feks, ridser i gelcoat. Rengøring af lågen på opvaskemaskinen.


Plastik havemøbler er falmet krafigt - kan de.

Vasken bliver som ny, når den poleres efter med . Havemøbler af plastik egner sig jo i udgangspunktet fint til at stå ude hele året, i forhold til havemøbler af fx. Har du dine plastik havemøbler stående udenfor. Disse simple tricks til rengøring af plastik havemøbler gør dem flotte igen! Hvordan kan man gøre plastik hvidt igen efter det har været udsat for tobaksrøg og er blevet gult?


Tak for god artikel om at bruge brun sæbe til afrensning af hvide havemøbler af plastik. En endnu mere besværlig opskrift går ud på at fjerne .

Må nok sige at apc affedter ser ud til at virke, og wienerkalk kunne også være et bud. Jeg må prøve med lidt forskelligt, men . Mini film med rengøring af plastik havestol med wienerkalk og denatureret sprit fra Matas. Det kan man dog næppe blege plastik med hehe.


Hvis det ikke hjælper så er wienerkalk jo et vidundermiddel. Hvis man synes sandpapir er for voldsomt, men ikke har noget imod at være lidt grov, skulle wienerkalk opløst i en smule husholdningssprit . For når jeg søger, så finder jeg kun produkter til lygteglas i plastik. Du kan polere dem op med wienerkalk , og det kan du . Leth hører ikke til mine favoritter, og hans ide med wienerkalk på plastic regner jeg ikke for særlig god. Aldrig har jeg hørt om en slibeproces . Altid lave priser og hurtig levering!


Nogen har nævnt wienerkalk - men forsøg helst på noget akryl fra. Ellers laves der også specielle plastik polere middeler som denne her, . Glasskærer Gold-Tip til olie smal hove plastik , med pistolgreb. Rust på tøj, fliser, plastik og glasfiber.

Klik her og find den bedste pris nu! Hvordan polere i evt sko afmærkninger af en hvid plastik dør? Men på fronten af vores væskemaskine er de dele som er af plastik ikke.


Flemming Leth foreslå wienerkalk :-).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg