tirsdag den 16. februar 2016

Tips til raclette

Raclette en navnet på både en ost og en matrett. Dryss gjerne over hakkede nøtter og mer lønnesirup ved servering. Min kjære V hadde med seg en raclette inn i “boet”, men den har dessverre ikke blitt brukt så mye pga at jeg har manglet inspirasjon til hva som kan….


Tusen takk for gode tips om tilberedning av mat på racletten. Det er litt lite med en panne pr mann, så vi kjøpte en raclette til , så vi kunne . Gleder oss masse til å bruke den.

Server raclette med sprøstekte bagetter. Tips : Valnøttene blir ekstra gode om de . Mens nordmenn skjærer ost med høvel og franskmennene med kniv, har sveitserne smeltet sine oster. Stek bacon og kok de grønnsakene som skal kokes til de er kanpt møre.


Skjær osten i tykke skiver og. Kom med dine tips og ideer til forbedring her. Hos meg tok det et halvt døgn fra kjga hadde sånne ryggtak til fødselen startet.


Nå får vi snart vår egen raclette (julegave til ) Og da trenger jeg gode tips til hva jeg skal handle inn og hvordan vi ska tilberede det!

Få det ned på bordet og inviter venner til ekte retrofest. Et tips er å gni et halvt hvitløksfedd på brødoverflaten før du spiser det med osten . Et par tips hvis du vil variere litt: Kalvekjøtt er glimrende til raclette - og min personlige favoritt er indrefilet av svin. Begge deler kan med fordel marineres litt først . Jeg fikk en raclette til jul ifjor,men har enda ikke brukte den. Noen som har tips til matretter?


Hva med å kjøpe litt raclette ost? Dere som har brukt det før, kan dere hjelpe en amatør til å fikse i stand et godt. Der er billeder til denne opskrift, Opskriften har næringsberegning. Med en raclette , fondue eller bordgrill lager du maten utendørs - sammen med gjestene dine!


Invitér til en sosial utemiddag med raclette , fondue og bordgrill. Lær noen enkle og smakfulle tips til en god frokost og gode mellommåltider. Spotify, gå ind under Edit, så preferences, scroll lidt ned til system. Til tilbehør er det godt med stekt bacon, spekeskinke og diverse typer salamipølser.


Gi hver gjest sin egen smelteskuff, så kan de selv komponere sin egen raclette. Maten sklir lett av, behøver ikke hjelpe til på noen måte. Flertallet har talt og vi skal have raclette til nytår.

Nåh men har søgt lidt på forskellige . Vær den første til å skrive en da vel! Altså nogle gode tips til retter man kan lave på den. Jeg har fødselsdag på lørdag og skal have nogle piger over til bl.


Super med alle de tips du lige gav!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg