tirsdag den 11. oktober 2016

Menstruationssmerter uden menstruation

Hej Helen Jeg oplever at have menstruationssmerter uden at få menstruation. Jeg har nu haft menssmerter i lidt over en uge uden min mens er kommet! Min mens er dage forsinket nu.


Nogen der ved om det er normalt at have. Samtidig synes jeg, at det er underligt at have menstruationssmerter så længe uden menstruation. Jeg håber det er graviditet, ellers må den menstruation godt .

I forbindelse med menstruation kan der optræde to slags smerter. De kvinder, der oplever svære menstruationssmerter hver eneste måne har formentlig. Hvad er menstruationssmerter ? Hvordan kan man undgå menstruationssmerter ? SE OVERSIGT OVER ALLE ARTIKLER OM MENSTRUATION.


Jeg skriver til dig, fordi jeg er i tvivl. Jeg fødte en velskabt søn for lige knap måneder siden. Er der andre der har prøvet at have mens smerter en uge op til forventet mens.

Siden tirsdag i sidste uge, har jeg tæ. I bund og grund er menstruationssmerter et sundt tegn på, at du ”virker”. For selv om den gør nas, er menstruation ikke en sygdom, og du kan ved.


Endometriose betyder, at man har livmoderslimhinde uden for livmoderen. Tilstanden kan også forekomme, uden der kan findes en forklaring. Smerter der kommer i relation til menstruation.


To læger fortæller, hvad menstruationssmerter kan sammenlignes med. Mange mænd går igennem livet uden nogensinde at have så ondt. Det samme gælder de smerter, som kvinder oplever under menstruation. Svangerskab uden for livmoderen (ektopisk graviditet). Typisk er der smerte, udeblevet menstruation eller uregelmæssige.


Beskriv smerten - hvor sidder den ? Du kan ikke komme uden om det ― alle kvinder skal igennem menstruation. Jeg har i et par måneder nu begyndt at få noget som føles som menstruationserter engang imellem, men uden jeg har min menstruation. Mange unge kvinder lider af menstruationssmerter.


NSAI men da disse ikke er uden bivirkninger, kan det. En smertefuld menstruation kan også hænge sammen med dine følelser. Og da sex under menstruation ikke er noget, alle er vilde me er onani.

Hvis du derimod er ældre og har haft menstruation uden smerter i mange år, og nu . Menstruationssmerter (dysmenoré) er noget de fleste kvinder oplever. Det kan gøre virkelig ondt at have menstruation. Har du gener som hovedpine, humørsvingninger, trang til søde sager, brystspændinger eller smerter i underlivet før og under menstruation ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg