torsdag den 9. november 2017

Fugtposer til kælder

Perfekt i fx sommerhuset, kælderen eller i soveværelset. En plasticspand sættes under. Jeg bor i et gammelt hus med kælder. Kan jeg hænge fugt poser op for at tage fugten, eller kan jeg risikere at fugten . FUGT TIL VAND ADSORBTION - Virker silica.


Få gode råd om, hvordan du tjekker din kælder for fugt og skimmel og.

Fugt er svært at undgå i en gammel kælder. Vi benytter brændeovn til primær opvarmning i huset (ikke i kælderen , der er uopvarmet) og har derfor ikke normalt varme på radiatorerne . Fugt i din kælder kan skade både huset og dets beboere. Ophæng en fugtpose , der opsamler fugt fra luften. Stil din nye bedste ven i kælderen , sommerhuset, kolonihavehuset, campingvognen, lagerrummet og andre steder.


Vores udvalg her på siden rummer også . Men der er meget, du kan gøre . En luftsolfanger kan være den helt rigtige løsning til en lugtende og fugtig kælder. Chefredaktør, Anna-Lise Aaen, guider til, hvordan du får .

Før brugte vi 4-fugtposer i vores hus på m². Der lugter ikke længere af fugt i min kælder , der er klart mere tørt og . Her på siden kan du lære at forebygge fugt i kælderen. Vi har to elektriske affugtere i kælderen , de er rigtig fin, og den. Vi har sådan en fugtpose til at hænge i soveværelse, og manden har et par . Kælderen har ikke rigtig den traditionelle kælder -lugt. Derfor vil fugtposer i et våbensab kunne tiltrække sig fugt fra.


Silica, silicagel eller dessicant. De små poser kommer især med nyt tøj, sko og elektronik. Lad være med at smide poserne ud. Pas på med at hænge fugtposer op over vasken, det gjorte jeg. Har du efter sensommerens mange skybrud fået vand i kælderen ,. Du kan også forsøge at hænge en fugtpose op, da den opsamler fugt fra . Jeg flyttede også i en kælder lejlighed der stank engang.


Her kan du se lidt om et anlæg der effektivt kan fjerne fugt fra kældervægge og kælder. Se om fugt i kælderen side 14. Om efteråret og om vinteren er det nødven- digt med hyppigere udluftning og opvarmning, da det nu bliver . Jeg havde tidligere med begrænset succes holdt fugten væk ved brug af fugtposer. Jeg gjorde rent i kælderen og installerede en fugtstyret .

Kan bruges i hjemmet, på badeværelset, i kælder etc. Lugter kælderen for meget af kælder , og er luften altid tung og fugtig? Kælder , m er meget fugtig, og fugtposer er nødvendige. Træværk i nordgavl er nedbrudt. Gemmer du gamle billeder på loftet eller i kælderen ? Så læg en pose silica gel ind i kassen eller albummet, så billederne ikke bliver ødelagt af . Fugt i kælderen er et stort problem for mange danskere.


Der er ikke fugt i kælderen på den måde , at der er kondens. Jeg er enig i, at fugtposer og affugtere vil suge luft ind udefra - og så kan .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg