onsdag den 22. november 2017

Trangia opskrifter

Trangia - Primus retter -1Her finder du masser af opskrifter opdelt efter tilberedningsmetode. Mad smager bare bedre i det fri. Så hiv trangiaen frem eller få gang i glødebålet og gør klar . Om du er nybegynder eller øvet med Trangia har vi lavet en artikel og.


Posts about Friluftsmad på trangia written by fraskyen.

Lækker pizza bagt i trangia. Kan fint laves på vandre- eller fjeldturen. Bagte bananer med chokolade. Alle opskrifterne i denne kogebog er afprøvet på Trangia type 25- med sprit . Turmand behøver ikke være pulver blandet med kogende vand.


Her får du en nem og sund opskrift på lækker aftensmad til jeres næste kanotur, cykeltur eller . Skøn og lækker opskrift på Pandekager på trangia - Prøv den her! Find flere gode opskrifter på Anderledes her på Maduniverset.

Udskriv opskrifter her som PDF. Her er lidt simple opskrifter. Flere af børnene siger ofte Den opskrift vil jeg gerne have med hjem så jeg kan lave den hjemme. Derfor har vi lavet denne side, så vi kan. De 1bedste Trangia opskrifter.


Trangia stormkøkken giver dig mulighed for at tilberede ma under selv svære forhold. Et standard Trangia -sæt leveres med to vindskærme der sikre at. Jeg håber at du kan lide mine opskrifter , og jeg er altid modtagelig . Med denne opskrift er det lettere: tilsæt van rør rundt og steg brødet på dit Trangia. Disse opskrifter blev anvendt til workshoppen Fjeldmad Uden pulver på.


Vi har indkøbt eksemplarer. Der er reservering til dette materiale. Biblioteker og opstilling, På hylden. Jeg mangler nogle gode opskrifter til simpel madlavning i det fri - dvs.


Kan I hjælpe mig med opskrifter , links eller . Jeg har lige investeret i et Trangia 25-UL køkken.

Jeg ønsker med denne blog at dele ud af mine erfaringer, refleksioner, ideer og opskrifter. Tidligere har vi brugt et hjemmelavet koncept til at bage på Trangia , men det slider på både brænder og vindskærm da bunden af Trangia. Kom og vær med til kursus i inspirerende, børnevenlig udeliv, brug af og madlavning på Trangia. I får opskrifter med hjem, lækker mad at spise og lidt.


Følgende opskrifter er venligst udlånt af Naturvejleder Lars Borch Jensen: Pandekager. Title, Friluftsmad: opskrifter til bål og trangia. Inspiration til mad på vandretur, se en masse opskrifter lavet på Trangia og andre brændere.


På vores møder og ture laver vi tit mange lækre sager - både på bål og i Trangia. Emneord: bålmad Familiespejd Opskrifter Trangia Mikro .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg