tirsdag den 14. november 2017

Spinatvafler uden mel

Disse spinatvafler fungerer som tilbehør til aftensmad eller frokost. Sund banankage uden mel og sukker… 11. Spinatvafler med tomat-salat. Sprøde spinatvafler uden mælk og mel.


Jeg har købt en del bøger på det seneste og én af dem er Hormonel Harmoni (adlink).

Prøv disse lækre og sunde spinatvafler med fyld af røget laks og avokado. Opskrift på spinatvafler med laks og avokado. Jeg har sat kategorien vegetarisk på retten fordi man jo godt kan lave det hele bare uden laksen :-). En god sund tyksak, der mætter dig, uden den sætter sig - og . Jeg er flere gange stødt på glutenfri spinatvafler med laks på. I dag er det er det vaffeldag, så det er frem vaffeljernet Vi skal have de her lækre spinatvafler til frokost.


De bliver sprøde og dejligt.

De grønne spinatvafler her har jeg brugt til både morgenmad og frokost. Varme hvedeknopper - den bedste opskrift uden mel og gluten. Mangler du inspiration og idéer til frokost og måske en erstatning for brød – så prøv disse lækre spinat vafler. Frokosten kan nogle gange blive . Gastrofun har også en god opskrift på vafler uden gluten. Skønne sprøde sunde spinatvafler med fyld.


Bland mel , bagepulver og salt. Pisk mælken i sammen med æggene til en jævn dej. Vend spinat og smør i dejen. Lad imens vaffeljernet blive godt varmt.


Rør æg, øl, mælk og mel sammen, tilsæt det smeltede smør, og rør dejen blank. Idag er det international vaffeldag. Og hvad mere passende end så at dele en opskrift på vafler? Jeg ved ikke hvorfor, men jeg.


Vaflerne her er lavet helt uden mel og smager fantastisk.

TIP: Med et par skiver stegt bacon i, har du en sund udgave af den klassiske club sandwich. Denne her er bare helt uden mel og derfor glutenfri . Butterbeans vafler helt uden mel og sukker . Så gik den uge, mange tak for de fine kommentar. Det er er jeg rigtig glad for. Nu blev det tid til at trække vinderen af bogen: Meyers Bageri.


Giv mig besked ved andre kommentarer via e-mail. Du kan også abonnere uden at kommentere. I anledningen af den internationale vaffeldag, blev der lavet de skønneste, lette, sprøde(så længe det varer), sunde spinatvafler. Al anden tekst eller billeder fra bloggen må ikke kopieres og offentliggøres uden mit samtykke! Risotto uden ris, men med blomkål – kan man overhovedet det?


Sunde spinatvafler med laks og avocado – Malene Mandrup. En bolle uden mel , men med grøntsager og æg. Jeg bruger dem både morgen,.


Ingredienser har forskellige aromaer og smage alt efter i verden de kommer fra. De færreste er opmærksom på, at det Japan, .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg