onsdag den 11. juni 2014

Canna blomst

Canna -arterne dyrkes praktisk talt ikke mere, og havesorterne har man givet. Durban findes kun i én farvevariant, rød-grøn stribet løv og orange blomst. De stammer fra Mellem- og Sydamerika.


Nu har jeg fået mange forskellig forklaring på hvordan jeg lader mine Cannaer overvinter, nogen der har en erfaring i den blomst , jeg har godt . Vi har efterhånden store canna. Skal de store grønne blade og de røde blomsterranker være visnet eller klipper man blot over lige .

Smukke Calla (Zantedeschia) og Canna Knolde til potter, krukker, drivhus eller haven. Køb billige Cannaknolde og Callaknolde her. SÅVEJLEDNING FRA FRØ : Jeg har startet med at slibe frøene, ind til jeg kunne se det hvide. Frøene skal opbavres tørt og køligt til forået. Frø af Canna har en meget hård frøskal.


For at den kan brydes under spiring, skal du behandle . Den rigt blomstrende Canna giver os en snert af det eksotiske ved randen af dammen. På grund af dette besidder den også det latinske navn Canna = rør, siv.

Hvis du leder efter plante, der ville forvirre udseende Haven et strejf af det eksotiske Medley og underspillet nåde, mødes med blomst canna. I vækstsæsonen bør den gø- des som en potteplante og holdes jævnt fugtig og aldrig tørre ud. Når en blomst er visnet, bør du forsigtigt klippe den af og undgå at. Flot lille sommerblomst med smukke blomster.


Denne slags sommeblomst skal gerne placeres lyst og med masse sol. Det er vigtigt at man holder planten fugtig,. Denne flotte sommerblomst står med tragt lignende blomster hele sommeren.


Den trives i fuld sol og velegnet til krukker. Hvornår skal kanna tages op, og hvordan skal de opbevares? Den hører til den mest tropiske, monocotyledonous Canna Familie (Cannaceae).


Denne smukke vilde blomst er almindelig langs veje og på åbne marker i hele . Forberedelse af jord til kande i. Kanna: kultiveringsegenskaber og pleje af en blomst (foto). Der er altså masser af grunde til at prøve denne utrolige blomst. Kannaer stammer fra regnskovene i Sydamerika, hvor de vokser i rydninger. Det kan godt være at foråret ikke er her endnu, men inde i mit orangeri har der været gang i væksten længe.


Forleden klippede jeg min flotte Canna ned.

Blomst, Blomstre, Canna, Eksotiske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg