fredag den 13. november 2015

Pilea plantorama

Grønne stueplanter skaber liv i hjemmet og er oftest meget nøjsomme. Plantorama , Morten Wiinberg. Jeg har fundet en guide om planten pilea , som jeg simpelthen bliver nødt til at dele med dig!


Får din plante kedelige blade, . Posts about pilea written by unleashed thoughts. Se programmet på plantorama. Gigantisk-hoestgalla Hjælp os med at støtte de Danske . Greenify - Rustik Violinfigen.


Nem at holde og smuk at se på. Jeg elsker dens sjove blade! Her ses den jeg har, købt d. Kunstige planter og blomster fra IKEA giver dig naturtro pynt til hjem og have - Og de blomstrer og trives helt uden hjælp fra dine grønne fingre. Jeg har (havde) en rigtig flot pilea , som igennem en længere periode. MUEHLENBECKIA COMPLEXA, 11cm . Stort set alle planteskoler og blomsterbutikker har dem, blandt andet plantorama.


Kaffe arabica, pilea , vædeløber og aloe. Herhjemme er det specielt vores fine pilea -plante, som er yderst effektiv til at . Så fik vi lidt pynt på den bare væg op mod kælderdøren! Sorte Lacepot- krukker, kr.


Azalea Hvid Cm Kunstige Blomster. Pilea Pilea Pilea Potteplante. Læs også: smukke planter, der giver dit hjem mere farve. Skønne og friske farver giver lidt mere liv i . Men der var ikke lige den helt rigtige, som hun drømte om.


These minis came home from @plantorama_hillerod @ plantorama with us.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg