tirsdag den 17. marts 2015

Mini appelsintræ

Botanisk hører den til Rutaceae-familien. Skal du plante citrustræ i haven, men mangler du et overblik over de forskellige sorter? Så læs oversigten på bloggen om forskellige sorter af citrustræer.


På udkig efter eksotiske frugttræer til baghaven? Hos Jespers Planteskole forhandler vi bl. Jeg er lige flyttet i lejlighed og mine veninder var så søde at give mig et appelsintræ i indflyttergave.

Nu står jeg uden en have og tænker om det . Lad endelig citronerne hænge så længe som muligt. Citrusplanterne er placeret for vinteren, tæt på sydvinduerne, køligt men frostfrit. Appelsintræ i porcelænskrukke . Længst til højre står et appelsintræ med grønne, runde . Det har stået utrolig flot med appelsiner på året rundt og blomstret af . Kæresten har købt et appelsintræ til vores nye stue.


Træet er rigtig fint og dufter dejligt, MEN det sviner helt vildt!

Hej Jeg fik sidste år et af Julianas mini Orangerier. DEJLIGT) Der er i årets løb blevet eksperimenteret meget og hygget en del, men jeg har et . I maj måned købte jeg et appelsintræ til Teis i fødselsdagsgave. Det er miniappelsiner, ligner lidt mandariner, men er det ikke, sorten bliver . Hej, Jeg har købt et appelsintræ til min kæreste. Jeg havde et mini - appelsintræ , som nåede at leve i et halvt år før det visnede hen, hehe.


Jeg holder virkelig meget af mit appelsintræ. Så under moderat psykisk pres plukkede jeg de modne mini -appelsiner. Der var kg som jeg lavede efter opskriften på posen med . Posts about mini -appelsiner written by Eva Helene Antonsen. En miniature appelsin, som skal spises hel. Kumquats er en citrusfrugt med spiselig skal.


De små orangegule frugter er på størrelse med valn. Nederste til venstre i billedet ses nedgangen til køkket, mini -toilettet,. Det grønne, voldsomt betornede uhyre er et appelsintræ som vikaren fik . Kunstigt appelsintræ - Højde: cm.


Oliventree mini , Silkeplante, kunstig oliventræ, kunstig plante.

Mini Oliventræ med frugt - Højde: cm . This Pin was discovered by Casper Rahder. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. Opstammet appelsintræ fra plantorama.


Raftehegn med bark og mini -pergola - og måske en klatrehortensia.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg