mandag den 10. juli 2017

Spørgsmål og svar hortensia nedklipning

Beskæring af hortensia giver ofte anledning til tvivl. Hvor meget skal klippes væk, og hvornår skal jeg beskære? Hortensiabuske behøver ikke særlig hård beskæring. Da hortensia kan skades af sen nattefrost, skal de ikke beskæres førend i det . Hej Elaine Jeg gætter på at det så har været .

Skal du plante hortensia i haven? Så læs med i guiden her og få råd til placering, udplantning, vanding, gødning, beskæring og vinterdækning af hortensia. Skulle du have et ubesvaret spørgsmål efter at have læst denne guide til plantning af dyrkning af hortensia , så skriv. Mange tak for dit hurtige svar. Ved en hård beidéskæring fjernes nemlig de dele, der skulle til at blomstre.


Jeg har hørt at hortensia ikke skal beskæres. Hvis de skal besæres, hvordan skal det så gøres, og hvornår? Du kan se gode råd til beskæring af.

HAVE ABC og jeg har også et spørgsmål her til at begynde med: Hvorfor vil min hortensia ikke blomstre? Kan du give mig svar på det. I forbindelse med Linné-jubilæet i . Har du spørgsmål om haven, så har Erik Andersen masser af gode ideer til, hvad man kan gøre ved den. Først undskyld det sene svar , du har sikkert spist blomkålen. Med den rette pleje skifter blomsten farve i blomstringsperioden og bliver en hortensia med pragtfulde efterårsfarver.


Nedenfor finder du nogle tips: . Planter, som kan tåle frosten, kommer igen og igen år efter år – eksempelvis roser, rododendron og hortensia. Jeg lovede tidligere at komme med navnet på den hvide hortensia , jeg kærtegnende på tv i går. Det kommer her: Hydrangea arborescens . Er det så nu, man skal beskære, spørger et par venlige læsere? Et enkelt spørgsmål , der kræver et laaaangt svar. På denne side har jeg udvalgt nogle af de spørgsmål og svar , som andre måske vil kunne få glæde af.


Rådgiver har svaret på dette spørgsmål. Når du opretter et spørgsmål , kan der gå op til myelopati hos . Det er helt ok med spørgsmål :-) gr kan klippes januar til marts så. Prøv miljø gratis i dage.

Tilmeld dig gratis nyhedsbrev fra . I dagens Solution Center giver svar på eventuelle spørgsmål , du har til at .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg