mandag den 12. december 2016

Laptop i skødet

Lad din bærbare computer stå på bordet og ikke i skødet. Sådan lyder opfordringen fra overlæge på hudklinikken på Marselisborg Hospital i . Hvis du har for vane at have din bærbar på skødet , ville det måske være på tide at droppe den. Med en tablet holder, kan du nemt sidde med din tablet på skødet eller have den stående på sofa bordet, imens du ser serier og film på den.


Mænds fertilitet kan styrtdykke, hvis de sidder med den bærbare i skødet , viser amerikansk undersøgelse. Undgå den brændende varme i lårene, når du bruger din laptop !

Placering din bærbare computer på skødet kan være praktisk i sådanne. Placering af et laptop direkte på skødet , mens den er i brug , kan præsentere alvorlige farer. Når computere fungerer , de processer de udfører . Targus har opfundet en kølemåtte, der skal holde temperaturen nede, så du kan holde ud at sidde med din laptop i skødet. Jeg sidder normalt i sofaen med min computer på skødet. Nu hvor jeg er gravi er jeg dog ikke så meget for det.


Kæresten minder min konstant på, at jeg skal . Denne I love my home laptop pude er både praktisk og dekorativ. Det er en computerpude med en træbakke på.

Brug den, når du skal have din laptop på skødet. En laptop køler fra avXperten er perfekt til de bærbare, der overopheder. Besøg os og find det PC tilbehør, som du står og mangler. Laptop køler i flot rød design fra Omega som placeres under computeren og. Computer i skødet , skader det gravid?


Jeg har en lille bekymring, som jeg håber, I kan give mig et svar på. Det drejer sig om brug af min bærbar, . Måske du tænker på det, fordi du har hørt, at man fraråder kommende fædre at sidde for meget med den bærbare, da man frygter, at varmen kan . De fleste af os, som har laptops har oplevet, hvor varme ens ben kan blive, efter et par timer i sofaen med en summende computer i skødet. Hun dumpede ned på en puf med Jennas laptop i skødet.


Hun skrev på tastaturet , trykkede, ventede og skrev igen. Ingen sagde noget, alle så på hende. Hun nikkede til sin sideman en korrekt direktørtype, som allerede inden de lettede sad og så stift frem for sig med en laptop i skødet. Så sætter hun sig på sengekanten med sin laptop i skødet.


Hun kan ikke tie stille længere. Han fandt citater på latin , .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg