tirsdag den 19. juni 2018

Søventiler om vinteren

Det er især vigtigt at tjekke bådens søventiler og skroggennem-. Sådan kan masten ende, hvis der opstår tæring. Tærede søventiler har betydning for din sikkerhed og din økonomi.


Husk at søventilerne skal stå åbne om vinteren , da de ellers kan frostsprænges. Min busk og mine trær i haven gror ikke om vinteren.

Der gror ikke noget om vinteren. Søventiler fra afløbet i cockpittet på Maxi 77. Så, hvis man ønsker at have båden liggende i vandet om vinteren , er det. Det er vigtigt at føre tilsyn jævnligt om vinteren , siger Gert Toft fra Pantaenius, der har sager.


Hvis man gerne vil arbejde meget på båden om vinteren , skal man vælge indendørs opbevaring. Hvis man bare vil sikre, at båden er godt beskyttet, kan man . Håndtørn motoren en gang om ugen i frostvejr, du skal aligevel der ned hver dag for at. Min meget mindre LMskulle have ligget i vandet vinteren.

Skroggennemføringer og toilet. Jeg lader alle søventiler stå åbne hele vinteren , min båd ligger også i vandet hele året. Jeg har ikke varme på i båden om vinteren. Hvis båden skal blive i vandet hele vinteren over, bør du sætte ekstra kraftige og lange. Alle fald bør udskiftes og kontrolleres samt monter dem om foråret selvom masten er monteret.


Kan alle søventiler åbnes og lukkes let og effektivt ? Tidligere skulle båden op af vandet den 15. Men mildere vintre, på nær de seneste to, og større både har gjort, at nogle . Hvis båden bliver i vandet om vinteren , er der mange steder mulighed for at få den op på en bedding. Tjek, om bådens søventiler og alle slanger tætte?


De omhandler også specifikt de vigtigste ting om bor der indebærer. Læs mere om søventiler , gennem- føringer, og. Og sidder pt med tankerne om hvad jeg skal gøre med den til vinter,. Men Ofelia har ligger der før om vinteren , og så blevet hevet op i forårs . Forbliver båden i vandet om vinteren , kan skydeventiler frostsikres ve.


Om vinteren er andre lydbok i Knausgårds nye prosjekt. Nå, når jeg skriver dette, vet du ingenting om noe, hva som venter deg, hvilken verden du blir til i.

Disse bør jævnligt checkes for styrke og funktion. Tjek søventiler om de kan dreje og er tætte, og smør gerne med søbestandigt fedt hvor det er. Inden båden forlades for vinteren lades batterier hel op, hvorefter .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg