onsdag den 20. juni 2018

Rense sofa med tæpperenser

Praktisk tæpperenser med tank på l. Ideel til rens af bilsæder og tæpper. Tæpperenseren har både mundstykker til sæder og til . Afrensning af tæpper er meget nemt med vores tæpperenser. Nu har vi valgt at prøve at rense den og se hvad der sker.

Er der nogle der har nogle bud eller noget erfaring med dette? Fristelsen til selv at gå i gang med at rense møblet kan være stor, men vær forsigtig, da du ofte kan gøre mere skade end gavn. Jeg har en sofa af stof, ( sofa købt i bilka), men kunne godt tænke mig, at få det renset,. Jeg prøver med en tæpperenser , så skal jeg nok vende tilbage senere.


Beckmann kan man leje en tæpperenser , der også har et lille mundstykke til rengøring af møbler. Sådan en ordnede jeg vores uldsofa med. Vi er på besøg hos en kunde for at rense en stor sofa.

Se her hvordan vi løser opgaven. Altid lave priser og hurtig levering! Jeg bevæbnede mig med to sofapuder, som efter mange års brug som falde-i-søvn-foran-fjernsynet- sofa er blevet. Og hvis man bagefter spuler ved at rense et par gange med kun lunkent . Trænger din sofa , din bil eller dit gulvtæppe til en ordentlig rengøring?


Lej en tæpperenser hos Jespers Farvehandel Skive for bare 1kr. Vanish Oxi Action Power Spray er markedets bedste produkt til at fjerne pletter på din sofa og tæpper. Drøj i brug med fantastisk virkning. Hvis der anvendes en stærkere.


Støvsugeren kan ikke bare bruges til at gøre sofa og andre møbler rene. Nogle tæpper kan med fordel rengøres med en tæpperenser , mens andre. Det er en hjørnesofa uden puder, men blot med stof over det hele, intet kan tages af. Nej der er ingen lynlåse, det er en gaaaaaaammel sofa.


Tror faktisk man kan bruge sådan en tæpperenser som man kan leje i en farvehandel har nemlig. De nye løsninger med damp dækker mange behov.

Du kan for eksempel bruge dampvasker, når du skal rengøre parket, fliser, vinduer, eller rense tæpper. Jeg har erhvervet mig en brugt sofa i hvid ul som jeg håber at kunne friske lidt med. Jeg kan umiddelbart forstå, at en tæpperenser med et lille mundstykke kunne være en. Efter at have læst denne artikel ved du, hvordan du skal komme af med sådanne pletter,.


Ved at følge disse tips når du skal rengøre og rense dit uldtæppe, . De fleste pletter på gulvtæpper kan fjernes med sæbespåner opløst i. En damprenser kan bruges til et væld af forskellige ting, og det er blot med til at understrege, at ethvert hjem bør have en damprenser. Den er genial til at rense. Renseriet tilbød forbrugeren at rense sofaen igen, men det afslog. Dette er med til at fjerne indtørrede pletter og gamle krummer og stumper, der ligger . Vi gør opmærksom på, at vore medarbejdere ikke må hjælpe med løft af . Hej KG ja jeg er så den heldige vinder af at få kattetis på min sofa !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg