onsdag den 20. april 2016

Stofbind

Stofbind kan med fordel anvendes hvis du oplever gener, så som rødme eller svamp. Stofbind er mere åndbare og er fri for skadelidt kemi, modsat engangsbind. Imse Vimses vaskbare stofbind giver blød og naturlig beskyttelse. Disse flonelbind tillader din krop at ånde og hjælper så du føler dig frisk, mens du menstruerer.


Her finder du stofbind til lave priser!

Hos MiniE forhandler vi økologiske og genanvendelige stofbind - et miljøvenligt og sundere alternativ til engangsbind. Hej de damer Jeg overvejer meget at skifte til stofbind , men har også mine tanker omkring det - så leder meget gerne efter erfaringer! Find dine økologiske og genanvendelige stofbind , trusseindlæg og tilbehør her.


Hos os finder du et alsidig udvalg af stofrondeller, . Men mange efterspøger et brugervenligt symønster til enten trusseindlæg eller stofbind , så tilbage i foråret udarbejdede jeg et enkelt design. Trusseindlæggene og bindene kan vaskes i maskinen eller i hånden. Vask dine nye LadyPad en gang inden brug. Hvis du følger plejevejledningen, kan du .

Mamipad økologiske stofbind i bambustekstil er superabsorberende og føles tørre mod huden. Slip for problemer med fugt, svamp og irritation, stofbind er bedre . De er fri for skidt kemi og gode ved miljøet. Flere har spurgt til den stofbind sy-vejledning med gratis mønster, jeg tidligere havde på bloggen. Jeg var på et tidspunkt ude for at skulle . Jeg har længe været ret hooked på idéen om stofbleer, og nu begynder jeg så småt at støde på stof-bind også.


Min logik siger mig jo, at det . Vi har lavet en lille test af absorberingsevnen i vores funkjogging stofbind. See more ideas about Cloth pads, Mama cloth and Cloth diapers. Efter gentagende omgange svamp i underlivet, har min læge anbefalet stofbind , da det skulle være gavnligt i forhold til nævnte problem. Emilla er en lille virksomhed fra Ungarn der syr unikke stofbind og tilbehør – ejeren og iværksætteren er designeren Moniká.


Alt bliver fremstillet på systue lokalt . Se vores store udvalg af økologiske stofbind til en bæredygtig og plastfri livsstil. De er helt enormt behagelige at have på og sparer miljøet for en hel masse . Dette stofbind lader huden ånde og afhjælper gener som rødme og svamp, der kan forekomme ved alm. Og ikke mindst spares miljøet for affal .

Genanvendelige økologiske stofbind fra Eco Femme. Eco Femme støtter EcoEgos politik om at sælge økologiske bind uden fortjeneste OG for . This Pin was discovered by Lea Lovberg. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest.


Gode tilbud på stofbleer, stofbind og tilbehør på shinzo - Fragtfrit ved 249DKK. Det ser ud til, at den gamle tråd med stofbind er blevet slettet - så jeg synes lige, at vi skulle have en ny :-D. Anavy Stofbind til Dag - Turkis med Pære .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg