torsdag den 9. marts 2017

Havekonsulent nordsjælland

Du kan få en billig haveplan i form af en haveskitse, men selv den dyrere haveplan tjener sig hurtigt hjem igen på sparede anlægsudgifter og . Udarbejdelse af haveplan og planteliste til private. Københavnsområdet og Sjælland. Professionel rådgivning om have og uderum.


Havebesøg, ideoplæg og haveplaner - få dine drømme omkring haven opfyldt!

Jeg laver gennemtænkte løsninger til små og store haver. Nordsjælland og Storkøbenhavn. Jeg udarbejder både hurtige skitser på stedet samt tegner mere udførlige haveplaner . Havens Arkitekter er et arbejdsfællesskab mellem havearkitekter på Sjælland.


Vi tilbyder havebesøg, haveskitser og haveplaner til private og . Få designet den perfekte have i samarbejde med vores dygtige havearkitekter hos John F. Vi er din sparringspartner i hele processen - fra idé til færdig have.

Danas Have - tegning og anlæg Aps. Få lige præcis den have, du drømmer om! TT Anlægsgartneri, Hedehusene, tlf. Jessens Have og Anlæg, Nordborg, tlf.


Mere end års erfaring som havearkitekt. Jeg er faguddannet havearkitekt og har mere end års erfaring med at udarbejde idéskitser, haveplaner og detailplaner til mine kunders uderum. Havearkitekter tegner haveplaner og indretter uderum.


Alt fra haveskitser, til havedesign i 3D eller 2D som havetegninger. Kontakt en havearkitekt fra . Kunstakademiets arkitektskole, landskabsafdelingen. Jeg er bosiddende på Møn, hvorfra jeg driver min tegnestue. Mine opgaver ligger fortrinsvis på Sjælland. Mette er rigtig god til at forstå . Som din havearkitekt går jeg alt for at opfylde dine havedrømme og behov, på en kreativ og samtidig forsvarlig måde.


Vi udfører anlægsgartnerarbejde indenfor renovering og nyanlæg for private, andels- og ejerforeninger.

Det rammer rigtig godt mine ønsker og . Drømmer du om… at sidde en sommermorgen i din solbeskinnede lækrog og dufte kaprifolien og høre fuglene kvidre? Der findes mange forskellige slags skadedyr og mange måder at komme af med dem på. Havekonsulent med speciale i Stauder.


Kolonihaveforbundets havekonsulent , John Norrie, anbefaler at bruge biologisk plantebeskyttelse - følg nedenstående link. Her findes også nyttedyr, til brug for .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg